|
|
|
|
|
|
Nazwa | Ref. Gospodarki Komunalnej i Budownictwa /GKiB/
| Adres | Ul. Lipowska 730
43-374 Buczkowice | Kontakt | | Telefon :/33/ 4990066 wew. 15 - inspektor Marcin Jakubiec- utrzymanie dróg gminnych, oświetlenia ulicznego,nazewnictwa ulic i placów, sprawy związane z komunikacją dróg gminnych,infrastruktura wodno-kanalizacyjna. inspektor Dorota Majcherczyk - zamówienia publiczne, prowadzenie całości spraw z zakresu prawa lokalowego
wew. 40 - inspektor mgr inż. Przemysław Lubiński- prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska oraz zabezpieczenia przeciwpowodziowego na terenie Gminy
wew.34 -podinspektor mgr Ewa Szczepanik- prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki i architektury
wew. 39 - Maria Sanetra- Główny Specjalista- pełnomocnik d/s pozyskiwania środków finansowych-prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków finansowych podinspektor - mgr Agnieszka Giżycka- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków finansowych
wew.27 - Marek Krupa - Kontroler techniczny d/s inwestycji gminnych
wew. 14- Izabela Brudny- kontroler techniczny d/s godpodarki odpadami Krzysztof Wrzosek - doradca - pełnomocnik d/s gospodarki odpadami | Fax | /33/ 4990066 wew.26 |
| Zadania | Zadania wydziału: 1. prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki i architektury, w szczególności a) sporządzanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego / opinii o przeznaczeniu działki w planie / b) przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
2. prowadzenie całości spraw związanych z realizacją Ustawy o Zamówieniach Publicznych 3. prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Gminę 4. prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska, w szczególności: a) przeprowadzenie wizji lokalnych i sprawdzanie szczelności bezodpływowych zbiorników na ścieki, b) wydwawnie zezwoleń na wywożenie ścieków, kontrola miejsc zrzutu fekaliów c) wyrażenie zgody na miejsce oraz sposób gromadzenia odpadów 5. prowadzenie całości spraw w zakresie prawa lokalowego 6. prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem przeciwpowodziowym na terenie Gminy
7. sporządzanie wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego 8. prowadzenie całości spraw związanych z utrzymaniem cmentarzy komunalnych 9. prowadzenie obsługi kasy fiskalnej Urzędu Gminy 10. wydawanie zezwoleń na: a) utrzymanie psów uznanych za agresywne b) wycinkę drzew oraz naliczanie kar za usuwanie drzew bez zezwolenia 11. ustalanie wysokości opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości 12. przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w przypadku konieczności wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Gminy 13. przygotowywanie decyzji dotyczących przekształcenia dzierżawy wieczystej na własność 14. przygotowywanie decyzji i postanowień dotyczących rozgraniczeń gruntów 15. przygotowywanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości
| Opis | Liczba osób zatrudnionych w referacie - 8 inspektor - Marcin Jakubiec inspektor - mgr inż. Przemysław Lubiński inspektor - Dorota Majcherczyk podinsp. - mgr Ewa Szczepanik podinsp. - mgr inż. Agnieszka Giżycka główny specjalista pełnomosnik d/s pozyskiwania środków finansowych - Maria Sanetra kontroler techniczny d/s gospodarki odpadami- Krzysztof Wrzosek kontroler techniczny d/s gospodarki odpadami - Izabela Brudny |
| Osoba odpowiedzialna | __IMIE_NAZWISKO__ | Data utworzenia | 22 lipca 2003 | Udostępnił | Barbara Walaszek | Data udostępnienia | 22 lipca 2003 |
| |
|
|
|
|